Handelsbetingelser

GENERELLE OPLYSNINGER

Disse handelsbetingelser (”Betingelserne”) finder anvendelse ved køb på den hjemmeside (”ceramic.dk”) , der udbydes af:
Guldagergaard
Heilmannsvej 31A
4230 Skælskør
Telefonnummer: 5819 0016
E-mail: ceramic@ceramic.dk

BESTILLING
GENERELT 

I forbindelse med bestilling på ceramic.dk skal du oplyse navn, adresse, e-mail, alder, evt. telefonnummer og betalingskortoplysninger. Personoplysninger behandles i henhold til vores privatlivspolitik.
Du skal være minimum 18 år for at købe events på ceramic.dk.

GENNEMFØRELSE AF BESTILLING

Når du klikker på ”Betal” vises en kvittering på din skærm, som er en automatisk bekræftelse på, at vi har modtaget din ordre. Du vil efterfølgende modtage en e-mail med en ordrebekræftelse.
Vi tager forbehold for fejl og ændringer i priser, events, foredrag, mv.
Købsaftaler mellem dig og os, som består af ordrebekræftelsen samt Betingelserne, kan indgås på dansk og engelsk.
Vi opbevarer indgåede købsaftaler i form af ordrebekræftelsen og Betingelserne.

PRISER OG BETALING

PRISER

Alle priser på ceramic.dk er i danske kroner inkl. moms.

GYLDIGE BETALINGSMIDLER

På ceramic.dk kan du betale med følgende betalingsmidler:

  • Visa
  • Mobile Pay
  • Mastercard
  • Maestro

Der opkræves ikke kortgebyrer på ceramic.dk

BILLETTER
GENERELT

Billetten med den påtrykte stregkode er dit adgangsbevis til et konkret arrangement. Billetten er kun gyldig, såfremt stregkoden er aktiv. Det betyder, at billetter, der er blevet annulleret pga. bortkomst eller ombytning til en anden dag mv., ikke er gyldige. Stregkoden accepteres kun én gang ved adgang til arrangementet. Billetten kan altså ikke anvendes flere gange eller kopieres.

Vær opmærksom på, at det i Danmark er ulovligt at udbyde og videresælge billetter til en højere pris, end de oprindeligt har kostet (inkl. serviceomkostninger). Ulovlig kopiering eller ulovligt videresalg af billetter kan medføre, at du ikke får adgang til arrangementet.

LEVERINGSFORMER

Vi tilbyder følgende leveringsformer:
Elektronisk forsendelse.
Køber du en elektronisk billet, kan du enten printe billetten og medbringe den til eventen eller fremvise billetten på din telefon eller tablet.

LEVERINGSTIDSPUNKT

Køber du en elektronisk billet, vil du modtage billetten pr. e-mail, efter at du har betalt online.

LEVERINGSPRISER

Elektronisk forsendelse. Denne leveringsform er gratis.

AFLYSNING

Bliver den event, du har billetter til, aflyst, bliver billetprisen refunderet til din konto, hvis forestillingen foregår indendørs.
Foregår forestillingen udendørs, f.eks. i Guldagergaards have, får du refunderet billetprisen, hvis aflysningen sker inden påbegyndelsen af eventen. Hvis aflysningen sker efter påbegyndelsen af eventen, får du ikke refunderet din billet.

FORTRYDELSESRET I FORBRUGERKØB
FORTRYDELSESRET

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du køber gavekort samt varer, f.eks. bøger og merchandise, på ceramic.dk men ikke billetter til diverse events. Se punktet 6.2
Fortrydelsesretten udløber 14 dage efter den dag, du modtog dit gavekort eller din vare pr. post eller e-mail.
Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den følgende hverdag.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen af gavekortet eller varen til at give os besked, hvis du ønsker at fortryde dit køb.
Du kan give os besked om, at du vil fortryde dit køb ved at sende en mail til ceramic@ceramic.dk .

INGEN FORTRYDELSESRET

Du har ikke fortrydelsesret ved køb af billetter til events inkl. tider på børne lerværkstedet købt på ceramic.dk, jf. forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 12. Du kan derfor ikke få refunderet betalingen for billetter købt på ceramic.dk.

REKLAMATIONSRET OG KLAGEADGANG
REKLAMATIONSRET VEDRØRENDE VORES ARRANGEMENTER

Du kan reklamere over vores arrangementer ved at sende en mail til ceramic@ceramic.dk eller ringe på tlf. 58 19 00 16.
Vi anbefaler, at du reklamerer over vores arrangementer så hurtigt som muligt.
Købelovens mangelregler finder ikke direkte anvendelse på reklamationer over vores arrangementer/events.

REKLAMATIONSRET VEDRØRENDE KØB AF BILLETTER, GAVEKORT, FOREDRAG, VENNEFORENING, OG VARER

Du kan reklamere over dit køb af billetter, gavekort, foredrag, venneforening og varer ved at sende en mail til ceramic@ceramic.dk eller ringe på tlf. 58 19 00 16.
Når du, som forbruger, køber varer hos os, finder købelovens mangelregler anvendelse.

KLAGEADGANG

Hvis du, som forbruger, vil reklamere over dit køb på Hjemmesiden,  skal du kontakte os ved at sende en mail til ceramic@ceramic.dk eller ringe på tlf. 58 19 00 16. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her.
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: ceramic@ceramic.dk

ANSVAR

HVIS DER OPSTÅR TEKNISKE PROBLEMER MED HJEMMESIDEN/APPEN, VIL VI HURTIGST MULIGT FORSØGE AT AFHJÆLPE PROBLEMET. ÅRSKORT ELLER ABONNEMENTSBETALINGER TILBAGEBETALES HVERKEN HELT ELLER DELVIST SOM FØLGE AF, AT HJEMMESIDEN/APPEN IKKE ER TILGÆNGELIG ELLER IKKE FUNGERER OPTIMALT I KORTERE PERIODER.

IMMATERIELLE RETTIGHEDER TIL INDHOLD PÅ HJEMMESIDEN/APPEN

De immaterielle rettigheder til indhold på Hjemmesiden, herunder ophavsrettigheder, tilhører os og må ikke kopieres eller anvendes i anden sammenhæng, uden vores tilladelse er indhentet.

Der må frit linkes til ceramic.dk

Dette betyder, at såfremt du ønsker at referere til vores forside, eller til en specifik underside, f.eks. fordi du gerne vil dele denne med andre, må du gerne linke hertil, såfremt dette sker med tydelig kildeangivelse.
Det er dog ikke tilladt at linke til vores hjemmeside på en sådan måde, at vores hjemmeside fremstår som del af en anden hjemmeside, f.eks. ved brug af framing eller embedded links og andre former for links, der slører, at hjemmesiden er vores.