Handelsbetingelser

Køb på ceramic.dk/shop

  1. Søg og find billet(ter)
  2. Log ind hvis du allerede er kunde. Hvis du ikke allerede er kunde, kan du nemt oprette dig som kunde
  3. Vælg leveringsform
  4. Indtast kundedata
  5. Vælg betalingsform
  6. Godkend salgs- og leveringsbetingelserne
  7. Kontrollér om alle oplysninger er korrekte
  8. Tilmeld evt. abonnement på nyhedsbrev
  9. Godkend købet Din ordrekvittering kan nu ses på skærmen, og du vil i løbet af få minutter modtage din kvittering via e-mail.

Betaling
Ceramic.dk modtager betaling med VISA, Mastercard, Meastro og Mobile Pay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes eller når en booking er bekræftet.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms, men eksklusive evt. kreditkortgebyrer. Disse omkostninger fremgår særskilt og som en del af det samlede beløb under ordreflowet, inden betalingen gennemføres.

Ceramic.dk bruger en godkendt betalingsserver (løsning via Bambora), der krypterer alle dine kortoplysninger. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Fragt og levering
Ceramic.dk leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00. Forventet leveringstid er 5 hverdage.

Produkter af ikke-fysisk karaktér og vil kunne modtages pr. e-mail, så snart ordren er godkendt.

Vi sender vores produkter med det mest fordelagtige ved den enkelte forsendelse, fortrinsvis PostNord, GLS og UPS. Alle forsendelser har et tracking-nummer, så pakken altid kan spores. Du modtager en e-mail med informationerne, når varen er afsendt.

Fragtpriser
Ifølge pakke.dk

 

REKLAMATION OG RETURNERING

Retur- og fortrydelsesret
En ordre kan returneres indenfor 14 dage efter modtagelse af varen. Varerne skal returneres i original indpakning og emballage. Venligst vær opmærksom på, at du som kunde er ansvarlig for produkterne, indtil de modtages af ceramic.dk. Derfor foreslår vi, at pakker altid sendes sporbart, for at undgå, at pakken forsvinder i posten.

Ønsker du at bytte et produkt til en anden, kan dette ske ved at afgive en ny ordre og sende den gamle retur. Derefter refunderer ceramic.dk den gamle ordre fuldt.

Der gælder ingen fortrydelsesret for køb af billetter på Ceramic.dk.

Reklamation
Alle produkter fra ceramic.dk leveres med to års garanti. Denne garanti inkluderer fejl på materialer og fejl fra produktionens side, men ikke skader forårsaget af almindelig brug.

Ombytning
Ceramic.dk ombytter ikke billetter, hverken i prisgrupper, eller til en anden placering eller dato.

Aflysning
En event er aflyst, hvis arrangementet slet ikke gennemføres. Ændringer i repertoiret, lokaliteten, delvis gennemførelse af arrangementet m.v. er således ikke en aflysning, og pengene refunderes normalt ikke.

Refundering
Købte billetter refunderes kun i tilfælde af aflysning. Refunderingen sker til det betalingskort, der blev anvendt til køb af billetterne.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb til Mette Blum Marcher på ceramic@ceramic.dk

Ansvar
Ceramic.dk påtager sig ikke noget ansvar over for dig, udover hvad der fremgår af ovennævnte punkter og ufravigelig lovgivning. Ceramic.dk kan i intet tilfælde gøres ansvarlig for indirekte tab eller følgeskader.

Personoplysninger
Ceramic.dk registrerer og anvender personoplysninger om dig i overensstemmelse med vores Privatslivspolitik.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: https://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: ceramic@ceramic.dk